be crazy brazy be funny be easy because life's to short to be cool


Welcome to my blog :)

18 November 2010

terkejut -_-''

okay . pde tengah tengah pagi buta bertarikh 18november2010
aku dpat berita yg agak mengejutkn -_-'
haha :))
deyy . aku dpat tau die pindh sekolh pluss dkat KAMPUNG ?
whatt thheee tettt . ! 
haha :))
deyy btol ke ape korng bgthu aku nie ?
KAWAN' kita tu nk pindh ?
duk kampung?
gila cool bhaii, haha :))
aishh yg perempuan tu pon stu.
dh thu buat slah .
dh puas mencuri
dh puas buat muka tk berslah kau tu 
*ohh shit gila lahh bila ingt muka kau ! 
dh puas kelentong kitaorng
dh thu tembelang kau dh pecah
dh tk thu nk lari mne 
senang senang je nk kauu pindah ehh 
kat kampung plakk tu.
uishhh jauhh nyee .
haha -_-''
tpi kott yee pon nk pndah byar lahh hutng orng dlu
nota kaki : dia tk hutng ngan aku , 
dia hutng ngan kwan aku.
deyy sehengget dua tkpe gak.
ini bole dikatekn besar jgak thu angka hutng kau tu
agakk agakk ahh derr.
dh berhutng reti ahh byar. 
bru lhh kau bole blahh mcam tu je
aishh kau nie -_-''
lpas stu mslah kau bwak stu msalh dtng.
mcam mcam lhh kau nie 
tpi dlam kutuk mengutuk kau nie . 
adelhh terselit sikit rse berslah kat kau.
bkan ape . kau kn pernh jadi kawan' aku.
so bila kau nk pindh nie . siapp kna repeat blikk pelajran kau form 4
 rse berslah plak. yelh.
kau pindh disbbkan situasi yg kau alami skrng knn ?
tpi slah kau jgak.
spe suruh kau buat kiteorng mcam tu.
so serve ur right lahh kan ?
so aku harap kau dpat belaja dri kesilapan dear.
grow up lhh perempuan.
aku doa kau hidup dlam keadaan PEACE
haha :)
sengal je -_-''

ps'shamiracullen

No comments:

Post a Comment