be crazy brazy be funny be easy because life's to short to be cool


Welcome to my blog :)

23 November 2010

shout award :))

shout award nie bila ?
haha :)) aku rse dh lme knn . minggu lpas knn ?
tpi tgok bru nk update. haha :))
dokk tangguh tangguh smpai bila pon tak terupdatee :)

so shout award ritue sangat best ;)
gila gentang kentang lhh
haha :))

okay secara ringkas sahaja okay <33
BUNKFACE <33 derr aku suka dorng . haha :)
mereka perform sngat gempak kann <33
YUNA <3 aduhh cantik pluss comel btol dia mlam tu.
selndang dia . dressup dia memang complete ahh. 
cuma. . .
kasut dia . TINGGI nyee -_-'' haha :))
and dia menang tiga award rite ? yea yea . tiga ! 
uishh. best tu.
tahniah !
MIZZ NINA <3 aku suka rambut dia. yeahh . haha rmbut lgi -_-''
and dia cantik lahhh cantik pluss sexy mlam tu
tahniah sebb bawa balik satu award mlam tu :)
johan pluss zizan sama dengan JOZAN <33
haha :)) mereka nie lawak lahh . 
tergelak gelak aku time dorng atas pentas.
aishh . sehati sejiwa btol mereka nie :)
NAQIB and JULIE <33 haha :)) korng knal tk dorng nie ?
tk knal buat buat knal je.
uishh mereka from 8tv . sngat handsome dn sangat cantik <33
saya suka mereka. :))
HENRY <33 okay the hot guy rite ? memang hot sial mamat nie :)
handsome ohh . aww~aww~ haha :))
giler battle crew and wakaka crew *soryy' if ejaan slah
haha :)) mereka punya tarian hebat bukan ?
awakk awakk semua suka bukan ? saya tahu tu. hee :)
NUR KASIH <33 ohhmygucci cerita nie menang . hee :)
kalah adamaya and upin and ipin youu.. haha :))
last sekali
LIYANA JASMAY -_-'' haha :) soryy' i tk suka dia lahh you
gedik sgat kott. dok lambai lambai bagai atas pentas tu
pleasee lahh * ikot minh gedik salu ckap.
haha :)) tpi dia comel. cume kegedik'an dia tu kekdng membuat kan saya tk menyukai dia.
fullstop !
haha :))
*saya cerita sikit sikit je. hee :) tk semua sya nk cerita . soryy'
btw tahniah pada pemenang pada malam itu okay :)
nyett nyett <33
ohh tk lupa juga pade iyaz kerana dtng ke malaysia
haha :)) ayat tk leh blah. btw iyaz bestt <33


ps'shamiracullen

No comments:

Post a Comment