be crazy brazy be funny be easy because life's to short to be cool


Welcome to my blog :)

12 November 2010

4 PD 1 :"))

hari khamis hari ini tepat aku hbis persekolhan pada thun ini. *2010
ya allah . :')
mcam sekejap je semua nie terjadi
perjalanan hidup sebgai seorng pelajar tingkaran 4 PD 1 
pde thun 2010
mcam sekejap sngat,
aku msih ingt lgi kenangan yg  aku perolehi pde awal thun dulu
mcam mcam kenangan aku dpati
dn
mcam mcam dugaan aku tempuhi
dn
mcam mcam karenah aku tontoni
dn
mcam mcam perkara aku pelajari 
yg baik mahupun yg buruk .
semua di sebab kan mereka,. mereka mengajar aku tentang kehidupan
kehidupan di zaman persekolahan
cikgu , teman teman di sekolah <33
aku tidak akan pernh sekali pun melupakn semua tu.
lagi setahun
 lagi setahun aku akan berada si SMKS tu. 
lagi sethun aku nk kumpul kan ilmu sebnyk yg mungkin 
yg akan aku bawa bersama , demi mase depan aku .
mcam perkara lagi aku harus blaja . untuk mengukuh kan aku 
diri aku sendiri.
hmm~ 

cikgu ~
cikgu cikgu . minta ampun ehh kalo ade buat slah :)
pn.norihan <33
cikgu PD the bestt ahh merangkap guru klas pling terbaik wokk !
hee :))
cikgu minta ampun kalo sya tk buat tugas sye 
sebagai seorng penolng dgan baik ehh.
saya dh lakukan yg terbaik tpi mungkin tk ckup terbaik bg cikgu
minta maaf cikgu :'))
sya masih ingat lagi cikgu lantik sya jadipenolng first time dulu
haha . klakar gila ahh cikgu . 
hbis sejuk tgan sya cikgu petik nama sye
sya dgan ikhlas hati bgun lah, so start dri situ 
dn 
detik itu lahh saya mula
merangkul tanggungjawab sebgai penolng 4 PD 1.
hee :)) terima kasiah krana memberi kerpercayaan pde sye cikgu 
syng cikgu sgat sgat <33
pn.faezah <33
cikgu cikgu . mula mula cikgu masuk klas kann ,
sya rse mcam tkot sgat ohh .
ingat cikgu garang nk mampos. tpi tk rupe nyee
cikgu gila super duper best lahh !
cool gila !
haha . i like :))
cikgu pndai buat lawak . pndai mengajar kami
cikgu usaha untuk bgi kami berjaya
terima kasih cikgu . saya akan ingat jasa cikgu. 
terima kasih sbab pernh rotan tgan sye time sye tk buat penulisan.
itu semua pengajaran bg sye . 
terima kasih ajar sye ilmu yg cukup berguna bg sye .
sya hargai cikgu :')
sush nk dpat cikgu mcam cikgu . haha.. cikgu memang BESH ! 
thumb up. !
pn.haslinda <33
cikgu cikgu . tk mo lahh pindah . 
sye nk cikgu ajar sye seni thun dpan 
sya tk nk cikgu lainn .
sye nk pn.haslinda je.
cikgu je bole tlong sye. sye suka cikgu ajar
kalo time seni , sye rse sye lhh pling semangat nk buat 
nota cikgu kann?
hee :))
lepak ngan cikgu best sgat cikgu . ingt lagi sye pernh buat nota
duduk kat meja guru blik seni seblah ckgu lagi tu 
haha . :))
jgan jeles ehh yg lain . hmm~
nnti cikgu tk ade mesti tk besh dhh
btw terima kasih cikgu ajar kami dn than dgan pergai kami :))
syng cikgu <33
pn.azlinda :))
walaupun cikgu pernh mrah sye .
tpi sye tetp hargai ilmu yg cikgu beri pde sya
halal kan semua ilmu tu ehh cikgu .
teima kasih :))
dn cikgu cikgu yg lain . TERIMA KASIH sumbang kan ilmu pda sya :))
tpi ini adalah top top cikgu yg aku syng
hee :))
yg lain punya syng jgak lahh . jgan risau ehh ;))
terima kasihh eh cikgu .
<33

bdak bdak klas kami !
azwan a.k.a curyypuff <33 haha :))
wan wan . wan comel lahh . knape ehh ?
hee :)
ketua kelas yg pling bole di hrap. ya allah 
bersyukur gila dpat ketua cam gitu .
haha :))
thanks wan tlong kita . dn buat tugas dgan baik.
next !
shamira a.k.a penolng yg grang tpi tk leh harap  . haha :)) 
deyy garang tpi tk lehh harap. haha :)
next !
eila <33 afie <33 te'a <33 sofea <33  mila <33
mereka terbaik wokk ! 
rkan seklas merangkap family 4 PD1 yg
 gila gila super duper crazy brazy,
haa hambek kau ! haha :))
syng meraka  . thanks jadi bestie aku .
thanks tegur aku kalo aku ade buat silap.
thanks buat aku gelak ketawa bersama .
thanks for everything
*okay nk ngagis . haha  :') better stop. 
okay :))
cenon <3 iman <3 azlimey <3 naim <3 awan <3 
dn selebih nyee pljar laki . 
korng nie kekdng suka crik pasl tpi korng jgak lahh menceria kann klas tu
dgan suka crik pasl lahh 
dgan suka buat bising lhh
dgan tk ade kerjasama bersih kn klass lah 
itu semua korng. haha :))
thanks sbb menceria kan klas PD 1 okayy :))
jgan risau thun dpan jumpe muke yg SAMA 
ahh boring lhh. haha .
btw thanks sgat .
haha thanks tau <33

 dlam saat tgg detik masuk nyee 2011
aku ade seblan lbih je .
untuk aku mengenali ape itu SPM 
haha:))
SPM bhaai thun dpan .aduhh memang tkk ahh 
tkot . but i''ll try my best ,
insyallah :)
aku nk capai cita cita aku
aku tk nk bg ibu kecewa lagi
hmm~
doa kn aku :'))

terima kasih 2010 dia sekolh
kerana buat hari hari sye penuh dgan ilmu dn keceriaan
:))

ps'shamiracullen

No comments:

Post a Comment