be crazy brazy be funny be easy because life's to short to be cool


Welcome to my blog :)

25 November 2010

imissyou ;)

saya akan rasa rindu apabila awak ade depan mata saya
saya nak pegangan tangan awakk erat erat
tak mo bagi awak pergi
saya rasa lagi rindu apabila awak hilang
 dari pandangan mata saya
seksa nyee jiwa menahan kerinduan tu 
tapi saya terpaksa :) bagi awak pergi . takpe .
demi  awakk saya tahan keseksa'an 
jiwa menahan rindu nie 
hmm :")
saya nak awak sentiase ade kat seblah saya supaya , 
saya ade teman 
untuk berborak
untuk bergurau senda
untuk gelak bersama sama 
untuk menggila bersama 
saya mesti rindu satiap saat itu 
saya nak setiap masa awakk ade dengan saya
bukan melalui alam siber 
tapi 
melalui alam realiti
tapi saya tahu . itu tak mungkin akan terjadi. yeahh . 
tak mungkin kann ? 
saya tahu :")

 saya rindu awak :)
Heyyo <33
nota kaki : awakk dlam cerita nie 
adalah sorng lelaki dan seorng perempuan okay ;)

ps'shamiracullen

No comments:

Post a Comment