be crazy brazy be funny be easy because life's to short to be cool


Welcome to my blog :)

25 November 2010

I love you You love me :)

Heyyo
awakk awakk seklian dh dgar lgu blog saya ?
yeahh yeahh . lgu yg mcam bdak bdak tu <3
haha -_-''
peduli ape sya lgu mcam mcam bdak bdak skali pon.
janji lagu tu dh buat saya mengimbau kenangan lalu. haha :))
nota kaki : lagu tu lagu barney bertajuk iloveyou <33
hee :) seronok tahu . 
lagu tu . ofcourse lhh semua orng pernh dgar knn ?
zaman kanak kanak kita dulu . 
lagu nie yg salu cikgu cikgu tadika surh nyanyi kat tadika dulu
seronok kan jadi kanak kanak
tak perlu fikir maslah yg ade . tak perlu selesai kan maslah 
dgan sendiri
sentiase ade orng tlong mse kanak kanak dulu
malsh pon tk berat mne pun.
tpi sekrng . dh besar . mslah pon bnyk yg dtng 
bnyak yg kena selesai kn dgan sendiri.
hmm ~
setiap mslah yg dtng mematng kan lagi diri kita untuk menyelesai kan nyee . 
zaman kanak kanak tak kan pudar dlam jiwa seseorng
zaman kanak kanak akan ditanam baik baik di hati seseorng untuk diingati dn dikenangi
wahh sejak bila aku ambik kelas sastera nie ? 
haha :))
zaman kanak kana best sngat kan ? kalau bole nak jadi kanak kanak je sepnjng mase. 
hee :) tpi mne bole mcam tu .
hidup harus diteruskann . . . . 
jadi disini saya ingin menyatakan bahwa saya sayang 
zaman kanak kanak saya <33
hehe :))
disebb kan itu lhh saya taruk lagu barney nie. 
sweet kann ? 
saya tahu tu. hee :)

ps'shamiracullen

No comments:

Post a Comment