be crazy brazy be funny be easy because life's to short to be cool


Welcome to my blog :)

11 October 2010

kuantan , PAHANG -_-''


T  A K    N A K   P E R G I    
k u a n t a n   D A H !

grrr ! 
ayahhh ibuu adik tk nk g kuantan dhh lahh
*menjeritt 
HAHA :))
aunty som ! tk mo ajak adik g sne dhh tau .
*fobia
 ibu ayah ponn tk mo izin kan adik g sne tau  .
aduhh . maslah je.
PENING TAHAP GILA babi ohh .
haha
actly mcm nie cite nyeeee 
nyett nyett
hee :))

actly
i have to accompany my auntie 
go to  kuantan  today*sabtu
ade kenduri kawin 
adik ipar kak long i kawin
*kak long is my kazen :))
so belah laki laki dia orng buat kat kuatan 
korng pernh g pahang kan ?
*aku first time g ,mse besar nie . so batak sikit
makk aihh jalan die .
punya lahh
subhanallah  !
HAHA :))
liku lika kangkang semua ade ahh 
aduh masalh je -_-''
konon g sne pakai bju kurung kna lahh duduk ayu sikit 
dlam kereta , sbb nnti bju kedut
yelahh ! tiga jam bhaii .
rimas je pkai bju kurung lelame duk dlam keta plak uhh
tk smpai tiga puluh minit aku kat dlam keta uhh 
posisi duduk aku dh berubah dh 
 duduk mcm orng minum kat kdai kopi
HAHAHA !
:))
pening punya pasl 
aduuhh weiy . *jujur nie
aku ade msalh sikit ehh naik keta . haha 
aku naik keta comfem mabuk doe
pening pening . loya loya .
ohh yea . normal bg aku
haha !
lagi lagi naik keta pepgi uhh
aishh . memang mabukk ahh pon .
muntah dua kali bhaii mse pegi . haha . 
percye aku bole munth ?
korng kna percye weiy .
hee .

ishh memang aku dok diam je ahh mse pergi tu . 
tpi blik dh oke sikit
hee  :))
sbb hujn enn .so bdan pon ade tenage 
so rse lebih oke lahh
hmm
tpi lpas kenduri tk terus blik
g rumah pakngah*belah ayahh
lepak lepak dulu kat sne
semyng lah mandi lahh
then bru blik
OMG !
rmah pakngah cantik
besr plakk uhh
belkng die luas then ade hutan hutan sikit
mcm nmpk kehijaun die.
rmah die plak dpan pantai
tpi tak ade lahh dpan pntai sgat
just nmpk lahh pntai tu dari rmah pakngah 
best nyee dok situ  .
suasana kampung
aman je ohh 
aduhh
best nyee <33

then smpai rumah tk kate ape dh !
terus baring dpan tv . haha :))
ibu ayah gelak gelak je 
ape gelak gelak ? mcm tk pernh tgok 
adik mabuk keta
haha :))

ayah ckap adik bole naik kapal terbang je ?
yeahh !
nasibb ahh . dh dpat anak mabuk keta cam gini
hee :))
tpi aku mabuk time pagi je . kalo malm aku naik keta .
okayyyy ! 
tk ade msalh punye ;)

so lpas nie . tk mo dhh ahh g kenduri jauh jauh mcm tu 
dok rmah je lagi bgus 
hee :))

ps'shamirazamri . 

No comments:

Post a Comment