be crazy brazy be funny be easy because life's to short to be cool


Welcome to my blog :)

23 October 2010

ireallymissyou ;')


heyy :')

i really miss someone . 
hmm ~

saya rindu nak dgar die ketawa 
saya rindu saat kami gelak ketawa bersama 
saya rindu akan kewajahan dia yg sgat tenang itu 
saya rindu maskan yg sedap yg dimasak oleh 
air tangan die 
saya rindu ingin duduk die sebelah nyee ketika 
mkan bersama beramai ramai
 saya rindu untuk menyalam dn mencium tgan dia 
saat itu mesti die akan mengengam tgan saya dgan kuat 
dengan sengaja .
saya rindu bila die ingin mencuri curi mencucuk
pingang saya bg saya melatah 
kerana die suka tgok saya melatah 
saat saya melatah die pasti akan tertawa dgan 
senang hati 
saya suke tgok die ketawa 
itu menghiburkan kan hati saya  
die tidak pandai untuk memarahi sesesorng 
die sngat baik hati 
saya tidak pernh sekali pun pernh di marahi oleh die 
malahan juga anak anak nyee juga tidak pernh 
di marahi nyee 
saya sangat kagum akan sifat nyee itu 
di sebbkan itu saya sayang sangat kat dia 
walaupunn die dh tak ada 
dia dh pergi jauh 
jauhhh sgat die pergi 
tpi saya yakin . 
skerng die sudh aman die sana 
saya tau air mata saya tidak boleh jatuh lagi 
di sebb kan dia 
saya hanya bole memberikan doa saya shja untuk 
dibawa ke sana 
 jauhh sgat die pergi 
saya pun tak mampu pergi ke sne menjenguk die 
tpi suatu hari nnti saya akan ke temu jua bersama dia
insyallah :')


pakteh :')

adik nk minta maaf kalo adik pernh buat salah kat pakteh 
adik tak sempat nk minta maaf kat pakteh .
sebb adik btol btol tk sangke yg pakteh akan meniggal kan
kami semua dgan  cepat mcam nie .
walaupun pakteh dh pergi jauhh 
selama dua bulan lebih nie . 
adik tetap mcam tk cye yg pakteh dh tak de . 
ya allah .
betapa adik rindunyaa pada pakteh . 
dn betapa adik sayang nyee pada pakteh .
:")

family maktuk sunyi tanpa pakteh

tapi kammi semua redha atas pemergian arwah pakteh .
pakteh tau , time adik ikot auntie som pergi kuantan .
aunti dn makngah ade bercerita tentang pakteh .
dorng pun mcam tk percye pakteh dh tade .
sekelip mata semua nie terjadi .
time dorng cerita tu adik dgar je .
smpai satu tahap adik tak leh tahan .
adik lari keluar , duduk kat luar rumah makngah .
rumah mak ngah cantik .
tenang je adik duk situ .
time adik lari duduk luar sesorng tu , adik rse tenang je . 
teringat arwah pakteh .
terasa hiba di hati .
tpi adik kuatkan semangat adik .
adik tk mo buat perangai dpan untie som dn makngah ,
adik kann kuattt :))
tgokk lahh anak buah sapa kann ?
dn adik pasti , makteh dn anak anak pakteh pun kuat menghadapi semua nie
lagi lagi anak dara pakteh yg sorng tu .
yg SEMANGAT tu . haha :))
die paling kuat ,
adik percye diana boleh melindungi makteh .
adik percye abg syafiq bole jage keluarga pakteh .
adik percye semua tu  :))
sekali lagi adik mintak maaf yee pakteh . 
jika adik ade buat salah dkat pakteh .
adik sayang pakteh tauu  :'))
syngg sgat .


btw ,

thanks kpade jaja and cazana .
layn aku pukul 4 pg .
gara gara kerinduan yg tersgat pade pakteh aku .
thanks sbb jdi tempt aku mengadu .
aku tak tau nk ngadu kat spe lagi dh ,
korng je lahh mangse aku pepgi buta tu . sbb aku tau 
korng kan mate robot mcam aku .
tido lmbt je .
hee :))
aku tak tau knape aku msej korng dn berkata 
weiy aku ngagis dn aku rindu pde arwah pakteh aku "
maybe sebb korng je bole fham aku bab bab mcam nie .
terima kasih sebb membebel kat aku pepgi buta tu .
haha :)
aku hargai okay <33

lotsoflove' adik mira :))

No comments:

Post a Comment